Is er iemand die mij meer kan vertellen over het zoeken en vinden van een voor permante bewoning geschikte recreatiebungalow?

Het is enorm moeilijk om nog ergens een leuk plekje te vinden in Nederland waar zoiets mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat je niet lukken Tzaziki, gemeenten controleren hier best streng op.

Antwoorden (7)

meestal gingen wij naar het vennebos wat trouwens nu landal heet.. je moet niet gaan in de periodes dat iedereen vakantie heeft ga je daarna dat scheelt enorm in prijzen meestal is een 4 persoonbungalow goedkoper dan een 2 persoons dus let wel goed op :)
hierbij de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
De vraag ging over permanente bewoning....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, vast wonen, niet tijdelijk.
In Enschede, met dank aan Loenie.

http://www.enormo.nl/te+koop+recreatiewoning+permanente+enschede
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ene gemeente vindt het ok en de ander gedoogd het weer en weer een ander wil het absoluut niet hebben.

waar zoek je dan iets?

je zou in putten eens kunnen zoeken, gelderland.
daar wordt het vaak toegelaten.

google dan eens op chalets, putten of veluwe en zie daar.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een recreatiebungalow zal moeilijk worden maar op deze camping is vaste bewoning toegestaan , misschien staat daar iets wat je mooi vind

camping reigershorst te montfoort,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn er genoeg hoor. Steeds meer gemeenten laten permanente bewoning van recreatiewoningen toe.

Zie hier:

http://www.enormo.nl/te+koop+recreatiewoning+permanente+enschede
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BV
recreatie park de scheeleberg, gemeente ede hier kun je permanent wonen in een recreatiebungalow. bosrijk gebied en ca 10 minuutjes van ede centrum!

Op de veluwe is trouwens meer op dat gebied te vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stuk of 6 woningen en je mag het hele jaar rond hier wonen.
Zie Funda, Hollandsche Rading http://www.funda.nl/koop/hollandsche-rading/huis-47423309-graaf-floris-v-weg-35-5/omschrijving/
Ivana