wat is een goede manier om een laminaatvloer schoon te houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Met laminaatreiniger of groene zeep.
Gewoon in een emmer met warm water doen en (niet te nat) dweilen. Regelmatig de dweil uitspoelen.

De meeste laminaatsoorten kun je tegenwoordig ook gewoon met allesreiniger schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gewoon lekker dweilen met een fles laminaatreiniger gewoon te koop bij de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met water en een scheut schoonmaakazijn.

Toegevoegd na 49 seconden:
En als het heel vies is water en groene zeep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik nooit teveel water! Dit kan de vloer beschadigen. Ik gebruik altijd Pledge laminaatreiniger. Dit verdun je dan en met een uitgeknepen doek dweil ik de vloer.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een scheutje Blue Wonder geeft ook een streeploze vloer.
In een emmer warm water, en niet te nat dweilen; dweil vaak uitspoelen. Vloer weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onze multi reiniger op natuurlijke basis milieu vriendelijk
bij ons te bestellen
http://www.ncs-leeuwarden.nl