Wat kan ik ermee doen?

Ik heb een erg grote knuffel op me kamer staan, een olifant, hij is behoorlijk groot en staat me in de weg. Het is niet een knuffel die je in je bed kunt doen, dan kun je er zelf niet meer bij. Hoef hem niet meer, wat kan ik ermee doen? Vind het ook zonde om hem zo in de container te doen. Weet ook niet echt iemand te bedenken die hem wil hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lever hem in bij de kringloop of bij de weggeefwinkel.

zet hem op marktplaats!!

Schenk hem aan een goed doel. Kinderziekenhuis of een school of creche.

zet hem op ebay of marktplaats er is vast wel iemand die hem wil. vraag anders aan de kleinere kinderen in je straat op die hem willen.

1: geef hem terug aan de kermiseigenaar 2: geef het aan een goed doel 3: geef het mee met de vuilnisman 4: geef het aan een kind, maar zeg er wel bij dat je geen kinderlokker bent 5: zet het op marktplaats 6: maak er een rugzak van

ik wil hem best van je overnemen! Anders kan je hem ook altijd op marktplaats zetten of andere van dat soort sites. Aan een goed doel geven(iets met kinderen) kan natuurlijk ook. De kinderen zullen je dankbaar zijn! Veel plezier en succes met je olifant!

www.gratisaftehalen.nl Toegevoegd na 1 uur: je kunt hem ook doneren aan de band Kinderen tegen kinderen, bij een optreden worden er knuffels in het publiek gegooid, die het vervolgens niet overleven.

Haal de vulling er uit en bouw hem om tot zitzak. Kleine overdenking voor alle knuffelschenkers: Het gemiddelde kindertehuis of goede doel wordt doodgegooid met vuilniszakken vol afgedankte knuffels. We kunnen in NL een complete energiecentrale laten draaien op al die lieve beesten waar mensen graag van af willen. Derdewereldkindertjes hebben ook veel liever educatief speelgoed of geld voor lesmaterialen, eten en medicijnen dan weer zo'n stofnest er bij. Het moet al wel een heel mooi en knuffelbaar exemplaar zijn, wil je hem met goed fatsoen aan iemand kunnen schenken. Vaak zijn de ontvangers te beleefd om te zeggen dat je hem beter aan de verbrandingsoven kunt schenken.

Zet hem op www.gratisaftehalen.nl of www.gratisoptehalen.nl, dat zijn sites waar je spullen op kunt zetten die mensen dan dus gratis af kunnen halen. Het is voor mensen die iets kwijt willen en er geen geld voor hoeven te hebben en voor mensen die iets nodig hebben zonder er geld voor te betalen... Ik vind het echt leuke sites.

Misschien wil een kleuterschool het wel hebben, anders bij het Leger des Heils of bij een Ronald Mc Donaldhuis, een asielzoekerscentrum, of een tehuis voor gehandicapten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100