Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik ermee doen?

Ik heb een erg grote knuffel op me kamer staan, een olifant, hij is behoorlijk groot en staat me in de weg. Het is niet een knuffel die je in je bed kunt doen, dan kun je er zelf niet meer bij. Hoef hem niet meer, wat kan ik ermee doen? Vind het ook zonde om hem zo in de container te doen. Weet ook niet echt iemand te bedenken die hem wil hebben.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Lever hem in bij de kringloop of bij de weggeefwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

zet hem op marktplaats!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schenk hem aan een goed doel.
Kinderziekenhuis of een school of creche.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zet hem op ebay of marktplaats er is vast wel iemand die hem wil. vraag anders aan de kleinere kinderen in je straat op die hem willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1: geef hem terug aan de kermiseigenaar
2: geef het aan een goed doel
3: geef het mee met de vuilnisman
4: geef het aan een kind, maar zeg er wel bij dat je geen kinderlokker bent
5: zet het op marktplaats
6: maak er een rugzak van
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik wil hem best van je overnemen!

Anders kan je hem ook altijd op marktplaats zetten of andere van dat soort sites. Aan een goed doel geven(iets met kinderen) kan natuurlijk ook. De kinderen zullen je dankbaar zijn!

Veel plezier en succes met je olifant!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij mag je hem wel hebben. Stuur me anders maar ff een priveberichtje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom die minnen? een plus ter compensatie!xD
www.gratisaftehalen.nl

Toegevoegd na 1 uur:
je kunt hem ook doneren aan de band Kinderen tegen kinderen, bij een optreden worden er knuffels in het publiek gegooid, die het vervolgens niet overleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haal de vulling er uit en bouw hem om tot zitzak.

Kleine overdenking voor alle knuffelschenkers: Het gemiddelde kindertehuis of goede doel wordt doodgegooid met vuilniszakken vol afgedankte knuffels. We kunnen in NL een complete energiecentrale laten draaien op al die lieve beesten waar mensen graag van af willen. Derdewereldkindertjes hebben ook veel liever educatief speelgoed of geld voor lesmaterialen, eten en medicijnen dan weer zo'n stofnest er bij. Het moet al wel een heel mooi en knuffelbaar exemplaar zijn, wil je hem met goed fatsoen aan iemand kunnen schenken. Vaak zijn de ontvangers te beleefd om te zeggen dat je hem beter aan de verbrandingsoven kunt schenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet spullen ook niet zomaar dumpen, maar eerst even vragen of er wel belangstelling voor is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog is het vaak lastig. Toen mijn kinderen klein waren kwamen er ook wel eens afgedankte knuffels binnen samen met gasten, ga maar eens tegen je gast zeggen dat je al met de benen buiten hangt en tegen je kind (dat die knuffel al in de armen gesloten heeft) dat het niet mag...
Ik kende een reisleidster die met koffers vol knuffels naar arme landen trok, totdat ze er achter kwam dat de weeshuizen alleen uit beleefdheid de knuffels aannamen. Daarna is ze begonnen met de reizigers een kleine financiële bijdrage te vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@stippel daar heb je gelijk in +
Zet hem op www.gratisaftehalen.nl of www.gratisoptehalen.nl, dat zijn sites waar je spullen op kunt zetten die mensen dan dus gratis af kunnen halen. Het is voor mensen die iets kwijt willen en er geen geld voor hoeven te hebben en voor mensen die iets nodig hebben zonder er geld voor te betalen... Ik vind het echt leuke sites.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien wil een kleuterschool het wel hebben, anders bij het Leger des Heils of bij een Ronald Mc Donaldhuis, een asielzoekerscentrum, of een tehuis voor gehandicapten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing