Iemand bekend met Hollandsche Evenemeten Burenau ?(nee zitten geen typ fouten in, je schrijft het zo volgens de brief)

Joepie ik heb een prijs gewonnen, met maar liefst een waarde van 299 euro.
Ik mag hem op komen halen op een gezellige middag waar ook een presentatie is van nieuwe producten voor het huishouden .

Ik ga er niet heen, want het is toch allemaal flauwekul, maar ik kan op internet verder weinig vinden over dit bureau. Alleen 1 topic bij Radar.

Had ze graag even aangesproken op hun extra cadeau wat alleen voor echtparen is.....een espress-koffiezetapparaat :) Drinken alleenstaande geen koffie?

Maar heb alleen een postbus nummer, geen email adres of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik 1 topic bij Radar zie en de schrijfwijze van de naam, zou ik er al helemaal geen energie meer insteken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik verbaas me erover dat er weinig over te vinden is. Juist omdat het allemaal onzin is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze veranderen vaak van naam of wijzigen letters , juist om te zorgen dat er niks (negatiefs) komt als je Google`t

Het beste antwoord

Ongeveer 1,5 jaar geleden naar zoiets geweest; de uitnodiging was eigenlijk voor de ouders van een vriendin. We zijn er heen gegaan omdat we eigenlijk toch wel heel benieuwd waren naar dat fantastische cadeau, van maar liefst 300 euro !
De situatie was als volgt; we kwamen in een zaaltje waar voornamelijk oudere mensen zaten. Een meneer deed het woord terwijl hij probeerde 'gezondheidsmatrassen ' te slijten. Duidelijk gericht op ouderen met hun kwaaltjes. Als we af en toe een kritische vraag stelden, werden we eigenlijk direct afgekapt en een beetje belachelijk gemaakt. Ongeveer zo; - hoor nu eens even beste mensen, deze mevrouw heeft weer niet goed opgelet, maar speciaal voor haar leg ik het nog maar eens uit-
Alles werd wel 10x herhaald; en natuurlijk zat er iemand in de zaal die nog nooit zo goed geslapen had, sinds ze dat matras bezat !
Het geweldige cadeau was een manicuresetje; waarschijnlijk van de Action én NU KOMT HET; maar liefst 300 euro korting als je terplekke een reis boekte!
Gewoon vette oplichterij !

We zijn in de pauze stiekem gegaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Oplichters zijn het gewoon, maar bedankt voor je uitgebreide antwoord, als waarschuwing naar andere mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ouders hebben een soortgelijke ervaring. Ze hebben uiteindelijk die reis ook nog geboekt en dat was een drama: hele dagen in de bus, van verkooppresentatie naar verkooppresentatie en op elk mogelijk moment moest je nog vanalles bijbetalen. Ik had ze gewaarschuwd, maar een mens moet z'n eigen fouten maken, he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kiezen niet voor niets juist ouderen uit. Velen ( niet alle) zijn goedgelovig en misschien wat minder assertief.

Andere antwoorden (3)

Misschien is het wel een actie van de politie!
Wordt je ineens opgepakt wegens een nog uit te zitten straf.
(grapje)

Maar inderdaad niet vertrouwen. Ze verwachten dan dat je daar allerlei onzinnige dure producten gaat kopen.
Ben niet bekend met de genoemde, maar via via wel veel over dit soort praktijken gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt omdat dit een oplicht truc betreft , vandaar ook die rare spelling !!! ze proberen te lijken op een bestaand iets.
Gooi meteen weg en denk er niet meer over na , je kan ze ook nooit bereiken etc.
totale onzin die je alleen maar geld en tijd kan kosten .
waarschijnlijk van Nigerianen ook nog (die staan bekend om dit soort trucs ).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja Nigeria inderdaad.
Krijg ook af en toe van die mailtjes waarin ik miljoenen krijg aangeboden! Zomaar voor niets. In enorm goed Nederlands
Zouden er nu echt mensen zijn die daar intrappen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat Nigerianen een zaaltje in Nederland huren om verkooppresentaties te geven... Maar oplichterij is dit natuurlijk zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vraag ik me nu ook af, zouden er echt mensen zijn die in die nigeriaanse grappen trappen? Dat je een miljoen op je rekening krijgt als je maar even de kosten betaald op voorhand en dat soort dingen? Moet toch haast wel, want anders zouden ze er toch wel mee ophouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wil niet weten , hoeveel mensen erin trappen ...
slimme mensen met geld !!! maar hebzucht werkt zo goed dat er altijd 10% intrapt en 3% ook echt geld geeft , daarom sturen ze miljoenen mails .
het heeft zelfs een aparte naam ..iets als 519 .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 419-scam, genoemd naar het Nigeriaanse wetsartikel dat er iets over zegt.
Re: Persoonlijke Uitnodiging
Afgelopen donderdag op uitnodiging van M&T naar Giethoorn geweest. De verkooppraatjes waren bekend.Het absolute bedrog bestond uit de uitnodigingsbrief, waarin werd vermeld dat de deelnemers een dagmenu zouden krijgen. Tussen de middag stonden de aanwezigen opeens voor de uitgave van 12,50 euro voor een maaltijd, want het dagmenu {een blikje voer, dat je de hond nog niet eens zou voorzetten}zou na afloop worden uitgedeeld. Alle paren zouden een navigatiesysteem krijgen. De firma had bedacht dat er 1 navigatiesysteem kon worden verloot, maar dat stond er niet.Er stond "een"Na afloop zou iedereen een grote mand met koffie,thee,kaas,lekkernijen,brood, zoetigheden,honing.mee naar huis krijgen.U raadt het al in het licht van het voorgaande,het werd een zielig plastic zakje met een mini pakje drinken,mini flesje wijn,reepje vieze chocolade en een potje pate.Over de gewonnen prijs is niets gezegd.

Dit schreef Eeva, ëén van de mensen die wel is geweest!
Dus beslist niet intrappen, of met een hele groep sceptische mensen er heen gaan en ze dan voor Jan Joker laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Dat is lastig om met een groep sceptici te gaan; je kent de anderen van te voren niet, daar komt nog bij dat je binnen mag als je je brief laat zien. Je moet je ook aanmelden met een antwoordstrookje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was anders wel leuk bedacht, maar helaas. Trouwens in tegenstelling met jou,was ik in of vlak na de pauze met veel heisa weggegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aantal mensen vond ons al lastig omdat we steeds vragen stelden; en ik ben niet zo'n held.