Iemand bekend met Hollandsche Evenemeten Burenau ?(nee zitten geen typ fouten in, je schrijft het zo volgens de brief)

Joepie ik heb een prijs gewonnen, met maar liefst een waarde van 299 euro.
Ik mag hem op komen halen op een gezellige middag waar ook een presentatie is van nieuwe producten voor het huishouden .

Ik ga er niet heen, want het is toch allemaal flauwekul, maar ik kan op internet verder weinig vinden over dit bureau. Alleen 1 topic bij Radar.

Had ze graag even aangesproken op hun extra cadeau wat alleen voor echtparen is.....een espress-koffiezetapparaat :) Drinken alleenstaande geen koffie?

Maar heb alleen een postbus nummer, geen email adres of iets dergelijks.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ongeveer 1,5 jaar geleden naar zoiets geweest; de uitnodiging was eigenlijk voor de ouders van een vriendin. We zijn er heen gegaan omdat we eigenlijk toch wel heel benieuwd waren naar dat fantastische cadeau, van maar liefst 300 euro ! De situatie was als volgt; we kwamen in een zaaltje waar voornamelijk oudere mensen zaten. Een meneer deed het woord terwijl hij probeerde 'gezondheidsmatrassen ' te slijten. Duidelijk gericht op ouderen met hun kwaaltjes. Als we af en toe een kritische vraag stelden, werden we eigenlijk direct afgekapt en een beetje belachelijk gemaakt. Ongeveer zo; - hoor nu eens even beste mensen, deze mevrouw heeft weer niet goed opgelet, maar speciaal voor haar leg ik het nog maar eens uit- Alles werd wel 10x herhaald; en natuurlijk zat er iemand in de zaal die nog nooit zo goed geslapen had, sinds ze dat matras bezat ! Het geweldige cadeau was een manicuresetje; waarschijnlijk van de Action én NU KOMT HET; maar liefst 300 euro korting als je terplekke een reis boekte! Gewoon vette oplichterij ! We zijn in de pauze stiekem gegaan...

Misschien is het wel een actie van de politie! Wordt je ineens opgepakt wegens een nog uit te zitten straf. (grapje) Maar inderdaad niet vertrouwen. Ze verwachten dan dat je daar allerlei onzinnige dure producten gaat kopen. Ben niet bekend met de genoemde, maar via via wel veel over dit soort praktijken gehoord.

dat komt omdat dit een oplicht truc betreft , vandaar ook die rare spelling !!! ze proberen te lijken op een bestaand iets. Gooi meteen weg en denk er niet meer over na , je kan ze ook nooit bereiken etc. totale onzin die je alleen maar geld en tijd kan kosten . waarschijnlijk van Nigerianen ook nog (die staan bekend om dit soort trucs ).

Re: Persoonlijke Uitnodiging Afgelopen donderdag op uitnodiging van M&T naar Giethoorn geweest. De verkooppraatjes waren bekend.Het absolute bedrog bestond uit de uitnodigingsbrief, waarin werd vermeld dat de deelnemers een dagmenu zouden krijgen. Tussen de middag stonden de aanwezigen opeens voor de uitgave van 12,50 euro voor een maaltijd, want het dagmenu {een blikje voer, dat je de hond nog niet eens zou voorzetten}zou na afloop worden uitgedeeld. Alle paren zouden een navigatiesysteem krijgen. De firma had bedacht dat er 1 navigatiesysteem kon worden verloot, maar dat stond er niet.Er stond "een"Na afloop zou iedereen een grote mand met koffie,thee,kaas,lekkernijen,brood, zoetigheden,honing.mee naar huis krijgen.U raadt het al in het licht van het voorgaande,het werd een zielig plastic zakje met een mini pakje drinken,mini flesje wijn,reepje vieze chocolade en een potje pate.Over de gewonnen prijs is niets gezegd. Dit schreef Eeva, ëén van de mensen die wel is geweest! Dus beslist niet intrappen, of met een hele groep sceptische mensen er heen gaan en ze dan voor Jan Joker laten staan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100