Ik heb een vrouwtjes hond een teefje maar ik denk dat zij nu gedekt is.Hoe en wanner kan ik dat zeker weten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is ze wel loops geweest en in aanraking met een reu

Het beste antwoord

na drie weken kun je je hond laten scannen bij de veearts
daar kunnen ze je dan zeggen of ze drachtig is

Toegevoegd na 26 seconden:
veearts is dierenarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als het teefje loops was en er na een dag of 12 idd een reu bij is geweest ..grote kans dat ze is gedekt, na een week of 4 word de hond iets dikker en gaan de tepels iets vergroten, bij 5 a 6 weken zie je de pups bewegen in de buik, en rond de 9e week worden ze geboren.
je kan ook even langs de dierenarts gaan, deze kunnen vaak al eerder voelen als je hond drachtig is