Hoeveel is een eenpersoonshuishouden ongeveer kwijt aan gas, water en electra per maand of per kwartaal?

Toegevoegd na 6 minuten:
Iets meer informatie:
Gas is alleen voor koken.
Bovenwoning met 2 verdiepingen.
Douche
Wasmachine en droger
Koelkast (klein)
Tv (2 uurtjes per dag)
Computer (2 uurtjes per dag)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan wat u allemaal gebuikt als jij een afwasmachine gebruikt en een droger en meerdere tv's hebt bv 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer.
En spelcomputers enz enz dan gebruik u zo wie zo meer stroom dan iemand die dat niet heeft.
En misschien gaat u elke dag onder de douch
Dit is denk ik moelijk na te gaan. Ik kom bij verschillende 1 persoonshuishoudens de een betaald veel meer elektra dan de ander.
Want de ene persoon heeft zoals ik zei een droger en afwasmachine en alle soorten spelcomputers en de andere totaal niks.
Alleen maar een tv / wasmachine / ijskast en gasfornuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een moeilijke vraag ze is niet gedetailleerd genoeg.Gebruik je da gas enkel om te koken,als verwarming,heb je een bad of douche hoeveel elektrische toestellen hebt u enz.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O sorry je bent net eerder met je toevoegingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raamklaza;hoe wordt je woning verwarmd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is middels centrale verwarming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat dus ook op gas !

Het beste antwoord

Dat licht aan je gebruik en de grote van je huis maar als je zuinig bent tussen de 80 en 120 euro
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Per maand of kwartaal? :P
ronron1212
13 jaar geleden
dit betaal je altijd per maand
Energie bedrijven rekenen altijd per maand
ronron1212
13 jaar geleden
het zal tussen het bedrag liggen wat opgegeven is

Andere antwoorden (5)

Ik betaal per maand 92 euro voor gas en electra, en 11 euro voor water , per maand. Mijn woning heeft 2 slaapkamers. Ik heb niet zoveel apparatuur; kleine tv, geen wasdroger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemiddeld 15 euro aan water en 55 euro aan gas en licht per maand.

Maar er komt ook eens per jaar nog een paar honderd euro gemeenteheffing bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Na je toevoeging denk ik dat je aan gas en licht toch wel 90 euro kwijt bent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en het ligt ook aan de zuinigheid van je apparatuur en of je spaarlampen gebruikt of niet, hierin zit dus ook nog een variabele factor in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hangt heel erg van de woning af... vaak denken mensen, ach, ik gebruik gas alleen voor koken als je geen gaskachels hebt... Bij veel CV ketels word er echter ook gas verbruikt, dus voor elke douchebeurt, elke keer dat je de afwas doet of je handen wast etc en bij het verwarmen van je huis... Zodoende hangt het heel erg af van de staat (isolatie) van de woning... Zo zijn wij met zn tweeen en zouden in goed geïsoleerde woning rond de 150 eurp per maand betalen... Helaas voor ons is ons huis slecht geïsoleerd en betalen wij 360 euro per maand... Qua electriciteit verbruiken wij weinig, onder de gangbare norm aangezien wij geen droger of vaatwasser gebruiken maar het gas dat wij verbruiken door warm water en verwarmen van de woning (warmte trekt heel snel weg en dan stook je je, ook al ben je geen koukleum, een ongeluk)... En wij dachten ook dat we gas alleen zouden gebruiken voor koken aangezien we gewoon centrale verwarming hebben...

Je zou bij de energieleverancier kunnen vragen wat de vorige bewoners in dat huis kwijt waren, dan heb je ongeveer een idee... al verschilt het uiteraard wel als het een andere gezinssamenstelling is geweest maar dat kun je met een beetje logisch nadenken wel uitpuzzelen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was toen ik alleen woonde ongeveer 140 euro per maand kwijt.. Ik leef heel luxe, maar heb geen droger.. (droger kost veel stroom!)