Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je de binnenkant van je oven bijwerken met remaille en zo ja hoe kom ik aan de juiste kleur( donker grijs), ik hoop dat iemand hier meer over weet

het goedje waar je de beschadigingen mee bijwerkt moet wel hitte bestendig zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarom zou je? Je kan beter niet aan je oven zitten prutsen, omdat als er iets fout gaat het wel heel fout kan gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat het om een oude emaille oven gaat. Als het metaal er door komt dan moet je het wel eerst goed schoonmaken zodat er geen roest kan ontstaan onder het remaille. Ik denk niet dat je remaille aan de binnen kant van je oven kunt gebruiken. Remaille is een product om dat een temperatuur aan kan tot 80 graden aan kan. Dit komt omdat remaille geen echte emaille is maar een product met de zelfde eigenschappen.

Emaille is eigenlijk een glasproduct dat door hogetemperatuur vloeibaar wordt gemaakt. Nu een kleurtje erbij en emaille is gemaakt. zie 2e link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding