Hoe repareer ik deze halsketting?

Mijn zoon heeft zijn RVS halsketting gebroken. Op zich ben ik vrij handig in het repareren van sieraden / bijoux maar deze platte schakel is mij onbekend. Kan iemand mij vertellen hoe deze schakel heet en hoe ik hem moet repareren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Om het goed te repareren is het gebruik van soldeer nodig om de grote ring dicht te maken.
Verder kun je zien hoe de rest zit waardoor je weet hoe je het geheel weer aan elkaar moet maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan volstaat inderdaad alleen het dichtknijpen,maar je kunt toch zien hoe de rest zit?
Ik zie het vanaf de foto al hoe het moet,maar dit is niet uit te leggen op schrift.