Bestaat het nu wel of toch niet...? een goedje dat men in zwembaden gooit zodat je kunt zien dat iemand in het water plast...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Nee. dit bestaat niet.

http://www.snopes.com/science/poolpiss.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee ik denk niet dat je er dan nog in zou kunnen zwemmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is al een jaar of 30 geleden dat mijn zus me hierover vertelde! Ik geloof zelf eerder dat iemand dit heeft bedacht om pp'ers (potentiële plassers) schrik aan te jagen. Ik moest er afgelopen vakantie in Frankrijk weer aan denken toen mijn zoontjes de toegang tot het zwembad werd geweigerd omdat ze geen strakke zwembroekjes hadden, maar alleen hippe zwemshorts, en daar zou je de hele dag wel in kunnen rondlopen (alsof je een strak zwembroekje niet al de hele dag onder je kleren aan kunt hebben). Toen dacht ik: zou toch best handig zijn, zo'n goedje. Maar dan eentje waardoor je ook kunt zien of iemand wel schoon het zwembad in gaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bestaat dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit bestaat wel degelijk. Gewoon een middeltje dat reageerd op bijvoorbeeld ammonia in je urine...

Een aantal jaar geleden hebben een aantal zwembaden (of de branch) aangekondigd om dit ook te gaan gebruiken. IVM de wet op privacy is dit weer van tafel gehaald.

Stel je voor dat oma met een beetje urineverlies een baantje trek met in haar kielzog......

Kan je beter maar niet weten...