na het vullen van het zeeppompje gaat de dop er niet meer op? hoe te herstellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Je vertelt er niet bij om wat voor een soort zeeppompje het gaat.
Wij hebben thuis zo'n ingebouwde in de keuken. Een beetje draaien met het pompje helpt, het mechaniek past er namelijk maar op één manier in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig tegen de klok ik draaien tot je een klein klikje voelt; Dan zit de schroefdraad goed en kan je rustig met de klok mee draaien