wij hebben een tussenpad die doodloop van 1.20 nu wil de stichting de opdelen in 2 stukjes van 60 cm kan dit zomaar ik ben de enige het gebruik

bij het herindelen van de wijk,zijn ze tot een oplossing gekomen om alle tussen paden op te delen aan de bewoners (ieder 60cm),maar daar wij eigenlijk niet echt een doorgangspad hebben om dat hij doodloopt en er maar 2 mensen zijn die gebruik kunnen maken van dit pad (mijn buren gebruiken hem niet) ik de enige ben die er gebruik van maakt (wij kunnen er daarna geen gebruik meer van maken omdat wij er dan niet eens lopend doorheen kunnen), hebben wij toestemming zwart op wit gehad dat wij de gehele pad mochten afsluiten en tot onze tuin betrekken nu trekken ze het woordelijk weer in mag dit zomaar? of geld gewoon de afspraak die zwart op wit is gemaakt,we worden er een beetje hopeloos van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Als je de afspraak zwart op wit hebt, en je hebt die afspraak gemaakt met dezelfde rechtspersoon die nu die afspraak wil intrekken zonder een duidelijke reden waarom de oorspronkelijke afspraak zou moeten vervallen (denk aan: ze hebben ontdekt dat de afspraak onwettig is of iets dergelijks), dan zou ik je adviseren juridische hulp te zoeken.
Een jurist kan de situatie precies bekijken, met alle papieren erbij, dat is de enige manier om zeker te weten wat jullie rechten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de afspraak zwart op wit staat dat je het pad mag gebruiken wil niet zeggen dat je de eigenaar bent van dit stukje grond, helaas. Als je de eigenaar bent van de grond dan is het een heel ander verhaal, dit mogen ze niet zomaar van je her-indelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben geen eigenaar van dit stuk grond dat is mijn verhuurder,maar nu heeft de 1 zwart op wit ja gezegd om dit stukje bij mijn tuin te betrekken ivm overlastgevende hangjeugd en de herindeling van de tussen en brandpaden (ik heb een tussenpad) vanmorgen kwam er een ander en die zei daar komt niks van in,wat moet ik nu,wat is mijn recht,ik wil nog even wachten om een jurist in de arm te nemen ik wil eerst een beetje meer info van anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het zwart op wit hebt, dan kan die ander zeuren wat 'ie wil.