Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een nieuw afdekprofiel voor ouder model afzuigkap

Na verbouwing van onze keuken is het afdekprofiel, waarachter de afzuigslang verstopt wordt, te kort. Om het weer te fixen leek mij een nieuw profiel de handigste oplossing. Maar Karwei heeft nog de afzuigkappen, noch de profielen meer in het assortiment. Waar haal ik nou zo'n profiel vandaan??

specificaties RVS Afuigkap:
L 90 B 50 H 36
Merk: Karwei
EAN: 8711861436038
Kleur: RVS
Aantal snelheden: 3
Afzuigcapaciteit (m³/uur): 450
Type filter: Metaal filter
Type schouw: Wand
Type: Schouw
Aantal motoren: 1
Breedte in cm: 90 cm
Motor 250W

Toegevoegd na 1 minuut:
http://witgoed-apparatuur.marktplaats.nl/afzuigkappen/364623121-rvs-afzuigkap.html

voor foto afzuigkap. (geleende foto)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wat je eigenlijk even moet doen, is met deze specificaties naar handyman gaan, dat is een onderdelen winkel die door heel nederland zit.

als zij het niet kunnen leveren, dan houdt het op.

Ligt er ook aan hoe,oud de afzuigkap is , je bent je keuken aan het verbouwen, dus er zijn al wat jaren overheen.

en het is het bekende probleem, als je het bij de bouwmarkt koopt als je een onderdeel moet hebben, dan weten ze vaak niet over welk onderdeel je het hebt en er wordt vaak van leverancier gewisseld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien op de website van het merk/model van de fabrikant van de afzuigkap? Vaak kan je daar info vragen og losse onderdelen bestellen en misschien hebben zij er nog delen van.

Toegevoegd na 38 seconden:
og moet of zijn.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding