Is een "vleesetende" plant gevaarlijk voor mensen?

ik heb een vleesetende plant maar ik durf er eerlijk gezegd niet aan te komen ik ben bang dat hij giftig is..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
5K

Het beste antwoord

een vleesetende plant is totaal onschuldig voor de mens,eet enkel insecten
fremar
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vleesetende planten zijn erg leuk en totaal ongevaarlijk voor de mens.

Ik heb er een aantal gehad die dicht kunnen klappen. Ze hebben een zoete slijm dat insecten aantrekt en scheiden een stof af waarmee ze hun prooi verteren.

Mensen verteren niet door hun slijm of wat dan ook. Het doet je dus niets.
Geniet van je plantjes.:)

Pas wel op dat je er niet te vaak aan komt. Sommige van die plantjes kunnen maar een beperkt aantal keren zonder prooi dichtklappen voor het bekje afsterft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een insect moet vrezen voor de vleesetende plant maar als mens hoef je niet bang te zijn hoor.