Bestaat er ook een tv progamma voor als je huis nog lang niet af is, doordat je er gewoon geen geld meer voor hebt?

En dat je er ook geen groot geldbedrag bij kunt krijgen?

Dit vraag ik voor een vriend van mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

Hart in actie die helpen nog wel eens mensen met dat soort problemen
13 jaar geleden
Het feit dat je bij je vraag vermeld dat het voor een vriend is geeft al aan dat je het zelf ook een beladen onderwerp vind. Zo'n tv programma zou er alleen zijn als er amussementswaarde aan zit. Dan zijn de (on)kosten voor het afbouwen van een huis gewoon programma onkosten.
Aangezien er niet zoveel amussementswaarde aan het afbouwen van een huis zit, denk ik dat je vriend er beter aan doet een bijbaantje te vinden waarmee hij zijn geldprobleem kan oplossen. Eigenlijk is je concrete vraag: Een vriend van mij bouwt een huis en een ander moet het betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben stomgenoeg de naam kwijt. Maar het programma was niet lang geleden op SBS. Mensen die een oud pand bezaten dat behouden moest worden (volgens henzelf) konden zich opgeven. De jury koos uiteindelijk het gebouw dat écht behouden moest blijven en schonk 1.000.000 euro voor renovatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dubbeltje op zijn cent.
Dat is een programma of Hart in aktie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de grote woonwens van rtl 4