Zijn de prijzen van onroerend goed in Spanje nu werkelijk zo gedaald zoals de verschillende media in Nederland en België beweren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Ja,

Door de devaluatie van de pond, een paarjaar geledenw as het voor britten onmogelijk om nog langer hius tweede woning daar aan te houden. deze zijn massaal gedumpt, en de prijzen zijn mee onderuit gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de jaren voor de crisis werd er al veel te veel gebouwd en stonden er al hele apartament complexen leeg. Daar is de crisis nu nog bijgekomen. Wil je voor een dumpprijs een huis kopen dan moet je naar Spanje gaan en bv bij een notaris of bank kijken wat er te koop is. De eigenaren van die huizen zijn meestal hun betalingsverplichtingen niet nagekomen. Het huis is nu van de bank en die wil er graag van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de prijzen zijn gedaald en de verkoop trekt aan. De prijzen stijgen echter nog niet mee. Je kunt het complete artikel hier lezen:

http://www.casasreal.com/nieuws/?p=3