Welke provincie/plaats is het beste om te wonen qua werk en wonen?

Ik woon nog bij mijn ouders in noord holland in de gemeente alkmaar ,en de huizen zijn niet te betalen, wat is de beste provincie om te wonen voor de goedkoopste huurwoningen en veel werkgelegenheid?

een jaar geleden
in: Wonen
Amadea
een jaar geleden
Drenthe. Het hangt uiteraard af van jouw opleiding welk werk je daar zou kunnen gaan doen...
tinus1969
een jaar geleden
Als er veel werkgelegenheid is, willen er ook veel mensen wonen, en is het lastig huurwoningen te vinden.

Antwoorden (1)

Qua wonen komen de krimpregio's in aanmerken.
Daar zijn de huizen het goedkoopst omdat er minder vraag is naar huizen
.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bevolkingsdaling/krimpgebieden-en-anticipeergebieden

Qua werkgelegenheid is er in heel Nederland krapte op de arbeidsmarkt.
Overal is er vraag naar arbeidskrachten.
een jaar geleden