Wat is een spadebrottel?

En waar kan je er een kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet niet wat t is en wil t gaan kopen?
beetje vreemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand zei vannacht in mijn droom dat ik een snel een spadebrottel moest kopen. Ik zei: bedoel je een skottelbraai? Neej zei de man, een spadebrottel snel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede kookwinkel
Die kan je vast verde helpen
anders dagje duitsland ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja zeg: dat is toevallig. Die iemand in mijn dromen zei ook nog: koop hem snel want de kniddefikkelpasta is bijna uit de flandage. Weet jij er soms meer van robm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het toeval wil dat ik er nog een te koop heb slechts € 150 , plus verzendkosten. het is een speciaal stuk gereedschap wat gebruikt word bij een manier van grillen ,de gebruiksaanwijzing kan ik meeleveren .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh geweldig oribatel. Wat gril je ermee? En waarom heb je hem nodig als de kniddelfikkelpasta bijna uit de flandage is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede kookwinkel
Anders dagje Duitsland Toegevoegd na 10 minuten:
kijk eens in een goede kookwinkel? Toegevoegd na 17 minuten:
je schrijf spade brot tel
en wat je er mee maakt is mmmmmmmmmmmmmmmmm

Het beste antwoord

in een goede kookwinkek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een streekwoord en geen ABN. Spade is een schep of grote hand. Met brottel kan ik je niet verder helpen.