Mag je een extra slot op een slaapkamerdeur plaatsen?

Mag je bij een sociale huurwoning een extra slot op de deur plaatsen? Of de deur klink met slot vervangen? Gaat om een woning via woonstad.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Vraag het even na bij Woonstad.
Ivana
3 jaar geleden
Kleine dingen mag je in een huurwoning veranderen, mits je het in oude staat herstelt als je ooit verhuist.

Antwoorden (1)

Daar wordt over het algemeen niet moeilijk over gedaan, mits je het van tevoren overlegd. Ik zou niet zonder aankondiging met je slot aan de haal gaan. Zo ook in jouw geval, zie woonregel 3 van Woonstad (waar ze de vloer als voorbeeld nemen):

https://www.woonstadrotterdam.nl/informatie-en-regelen/rechten-en-plichten/huurwoning/woon--en-leefregels