Waar kan je informatie vinden of je huis gesloopt gaat worden?

Er gaan geruchten dat het huis van mijn zoon op de nominatie staat op gesloopt te worden waar kan ik die informatie vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Hier moet een sloopvergunning voor worden afgegeven. U kunt dat informeren bij de gemeente of lezen in een lokale krant.
Als het echt zover zal komen is uw zoon de eerste die het hoort en daar bedoel ik niet de slopershamer mee maar bericht van de eigenaar van het huis.
Als het een eigen huis betreft, zal er eerst een onteigenings procedure worden gestart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je naar het wijkcentrum gaan van de wijk waar het huis van uw zoon staat. Daar kan je papieren opvragen waarop duidelijk aangegeven staat wat de toekomst is voor een huis. (Zo onderzoeken krakers ook waar ze in mogen.)