Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik hulp krijgen voor het verkrijgen van een woning?

Ik heb een woning toewazen krijgen bij een woningbouwverenigingen in Friesland.
Ik heb verhuurverklaring ingeleverd bij de woningbouwverenigingen. Ik moest verhuurverklaring inleveren. Nu weigeren de woningbouwverenigingen om woning mij toe te wensen. Woningbouwverenigingen zégt dat ik eerste huurschuld moet betalen. Ik weet niet wat ik moet doen wie ik help moet vragen. Ik ben erg ziek. Ik heb ziekte van parkinson. Ik kan niet zonder woning. Mij ziekte progeseerd elke dag. Ik kan geen kant op. Ik heb wia uitkeringen.
Ik wordt niet geaccepteerd door woningbouwverenigingen. Ik weet niet wat moet ik doen. Kan iemand mij advies geven. Ik ben machteloos

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen
1K
ronron1212
3 jaar geleden
Schuldhulpverlening zo je moeten proberen wat je hebt een huurschuld die je schijnbaar niet kunt betalen en die zal toch betaald moeten worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In principe zouden ze je in het gemeentehuis verder moeten kunnen helpen, of anders de juiste weg wijzen.
(Lees meer...)
jc54
3 jaar geleden
Abcde
3 jaar geleden
+ Dit was ook het eerste waar ik aan dacht. Misschien helpt een verklaring van je arts ook mee sneller aan een woning te komen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding