Hoeveel kg kan er op mijn bed?

Ik heb vandaag een nieuw bed gekocht een boxspring van hout en er staat in de gebruiksaanwijzing dat er 2 × 100 kg op kan is dat dan per kant of het hele bed?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wonen
4.9K
Amadea
4 jaar geleden
De meeste boxsprings zijn gemaakt voor mensen tot 100 kg.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat het 2 losse matrassen zijn. Dan betekent het 100 kg per matras.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee het is een matras
Pieterke
4 jaar geleden
Dan is het per kant.
Pieterke
4 jaar geleden
Per kant dus 100 kg.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kan of mag het ook meer ik slaap alleen en weeg wat meer als 100 kg
Pieterke
4 jaar geleden
@Ikwistgeennaam1: Er wordt niet voor niets een maximum gewicht aangegeven. Je matras kan er sneller door slijten. Maar ik heb zelf ook een tijdje op een matras gelegen waar ik iets te zwaar voor was. Het kan dus wel.