Wat is een (grote) fysieke sanitairwinkel in omg. Ermelo?

Ik ben op zoek naar een sanitairwinkel in de omgeving van Ermelo voor het kopen van een douchecabine en nog wat andere spullen voor mijn badkamer. Nou kwam ik terecht op https://douchezaak.nl/ en zag ik dat zij gevestigd zijn in Ermelo. Weet iemand of dit ook een fysieke winkel is? Ik kan dit op de website nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wonen
1.9K
Bordensteker
5 jaar geleden
Via het 'menu' bovenaan links vind je het inderdaad niet. Maar als je op de homepage (die dus met jouw link opent) helemaal naar onderen doorscrollt, dan zie je de contactgegevens en openingstijden meteen staan.

Antwoorden (2)

Ja dat is ook een winkel aan de Eendenparkweg 3 dinsdag en zondag gesloten.
Maandag woensdag en vrijdag open van 9 tot 18.00 uur
Donderdag van 9 tot 21.00 uur
En zaterdag van 9 tot 17.00 uur
ronron1212
5 jaar geleden
Behalve de Douchezaak bevindt zich in Ermelo ook de Baderie. Deze is al ruim 25 jaar de badkamerspecialist in de omgeving van Ermelo, Harderwijk en Putten. De verkopers hebben ruime ervaring met het verkopen van sanitair, ontwerpen van badkamers en vervullen van wensen van hun klanten. Ze hebben een badkamershowroom van 500 m² die door beursbezoeken en marktalertheid altijd up-to-date is. Het adres: Dokter Holtropstraat 136, Ermelo.
Amadea