Waar moet je een grote plant "weggooien"?

Het is een yuccaboompje van ongeveer 1.20 meter, maar hij is aardig dood.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wonen
6.7K
TurfGraver
5 jaar geleden
In stukken in de groenbak of naar grofvuil brengen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Op de website van het afvalbedrijf bij ons staat dat kamerplanten, zonder aarde, bij het gft-afval thuishoren.
Je zou ook eens kunnen kijken bij die van het bedrijf dat bij jullie over afvalverwerking gaat. Als je grote plant niet past, kun je hem misschien in kleiner stukken knippen of zagen.

Antwoorden (2)

Maak hem een kopje kleiner,en gooi hem in de groene bak.
Trouwens zonde van de plant.
burgos
5 jaar geleden
Als je weet wanneer het tuinafval opgehaald word kun je de plant er gewoon bij zetten nemen ze deze van zelf mee