Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaan er kleine antieke/vintage eethoekjes ?

ik ga binnenkort op mezelf wonen. en ik hou van vintage en antiek ik krijg daar niet heel veel ruimte. maar ik hou van antieke/vintage meubels nu vroeg ik mij af of er kleine antieke/vintage eethoeken bestaan?
zo ja waar kan ik ze kopen?

6 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
kijk eens op Pinterest of op Welke.nl
als je zoekt op kleine vintage keukens kun je leuke ideeën vinden die je bijvoorbeeld kunt maken met spullen die je in een kringloopwinkel hebt gevonden op op een rommelmarkt o.i.d.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, die bestaan. Kijk eens bij een kringloopwinkel, daar hebben ze allerlei maten en soorten tafels en stoelen. Dan kun je zelf combineren wat je leuk vindt. Een te grote tafel kun je eventueel doorzagen. Dan moet je of het onderstel aanpassen zodat je tafel weer 4 poten krijgt, of je schroeft een balkje op de muur waar je het afgezaagde stuk tafel op zet. Van het stukje tafel dat je overhoudt kun je dan een apart tafeltje voor bijvoorbeeld de hal maken.
(Lees meer...)
Inekez1
6 jaar geleden
Er is van allerlei tweede hands te vinden, in winkeltjes maar ook gratis bij 'gratisoptehalen' of 'gratisaftehalen' bv.

Wat een vriendin van mij , met hulp, voor elkaar kreeg was van een iets te grote eettafel een klaptafel maken, werkte perfect. Je behoudt de grootte van de tafel maar die staat niet steeds in de weg.
Wanneer zij gasten had dan ging de klap omhoog, met de poot/schroef eronder stond dit prima vast. Zodra de tafel afgeruimd was, zag je weer een bescheiden eettafel.
Dus wel even op maat laten maken. Zoek een vrijwilliger, dan hoeft het je niet te veel te kosten. Het was geen grote klus.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding