Regenwater is het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee,veel te warm, gaan ze dood van hoor!

In kraanwater of (afgekoeld) gekookt water zitten geen voedingsstoffen, deze kun je zelf toevoegen, maar regenwater werkt ook goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist niet, regenwater is het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kamerplanten moet je regelmatig van voedingsstoffen voorzien, een plant die zo weinig aangesproken word op zijn capaciteiten om te groeien als een kamerplant kun je gewoon met ongekookt kraanwater water geven al is regenwater inderdaad beter.als de plant zwaarder belast word is regenwater veel beter.