Ik heb in mijn laminaat een naad zitten. Die is niet goed in elkaar geklikt. De naad is minimaal. Onder mijn bureau. Kan dit erger worden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
3.2K
paulus811
7 jaar geleden
Aannemende dat je buro tegen een muur staat zou je kunnen overwegen om de paar rijen eruit te halen en opnieuw te leggen. Met kwaliteitslaminaat is dit geen probleem, met goedkoop laminaat zou ik het laten zitten. Goedkoop laminaat laat zich vaak geen tweede keer netjes klikken. Tweede optie is misschien om vanaf de muurkant met een laminaattikker (zo'n metalen plaat met een beide kanten een opstaande lip) de boel aan slaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is het toevallig Laminaad?

Antwoorden (2)

Volgens mij kan het niet veel kwaad, temeer daar het onder een meubel zit, en dus niet op een plek waar gelopen wordt. Als het omringende laminaat wel stevig in elkaar geklikt zit, kan die ene plank eigenlijk geen kant op.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee hoor kan geen enkele kwaad, wat wel heel belangrijk is...
kijk uit met schoonmaken,mag absoluut geen water bijkomen.
Dan gaat het op zwellen en dan krijg je narigheid.
burgos