kan ik mij wattage van mij heggenschaar verhogen?

Hallo,
Ik heb een stihl HSE 71 elektriche heggenschaar maar ze graat te traag voor het snoeien zou ik het watage kunnen verhogen? Zo ja hoe?

Mvg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
TurfGraver
7 jaar geleden
Nee. Watt zou iets over het vermogen van de motor in de heggenschaar zeggen.
Je zou een ander motor er in kunnen zetten maar daar is de heggenschaar verder ook niet op gebouwd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Smeer je apparaat regelmatig en zeker na een winter slaap . En slijp de messen evt bij een goede gereedschap zaak

Antwoorden (1)

Nee, niet zonder het binnenwerk te veranderen (andere motor erin met hoger maximum vermogen). Maar dan kun je net zo goed een nieuwe kopen.