Hoe krijg ik mijn dekbedovertrek en laken droog voor morgen?

Mijn droger is kapot en buiten hangen is ook geen optie,tregent hier al bijna 2dgn.iemand n idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
22.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wou ik ook net vragen - hoe heb je het opgelost?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlyk geslapen hoor onder n droog dekbed thanks!!

Het beste antwoord

dan zit er weinig anders op dan over de verwarming hangen denk ik.
hier is die sowieso al aan, brrrrr.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus! Ja hier ook,laken zal wel lukken maar heb veel kleine cv's en écht moeilyk met 2pers overtrek
Rieneke1
13 jaar geleden
dan moet je er bij blijven, en het overtrek steeds anders vouwen en met een ander stuk oppervlak op je cv leggen.
succes, en dank voor de plus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youre welcome:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog op tyd droog geworden,thanx!

Andere antwoorden (12)

aan de waslijn of op de verwarming. In het alle laatste geval zou je het ook nog droog kunnen strijken.....Pff Fijne hemelvaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwarming aanzetten en boven de radiator hangen (of op de radiator leggen, als dat een optie is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uithangen in de woonkamer (over stoelen leggen) kachel hoog opstoken en raampje openzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal je de camping methode vertellen.
Hang je dekbedovertrek en laken op een rekje, electrisch kacheltje ervoor, en een waaier laten blazen op je natte goed.
Wij deden het vroeger zo op de camping, en het was binnen een paar uur droog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een droogrek hebt, kan je dat in de warmste kamer van je huis zetten, en het daarop drogen : vaak het droogste (bovenste) deel naar onderen verhangen. Anders over de stang van je douchegordijn hangen, ook weer vaak doordraaien. Als ook dat geen optie is : eetkamerstoelen op dekbed-breedte uit elkaar zetten, en het daaroverheen hangen.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even bij een waserette in de droger gooien en voor twee euro ben je klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier ziten er drie op loopafstand en zeven dagen per week open, dus zo moeljkis het niet, wellicht even googlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kweet nie waar je woont jeroen,maar ik zit in limburg,mag je bly zyn dat er n stomery is.
Strijken en daarna weer uithangen, want helemaal droog is het dan nog niet. maar als het gestreken is, droogt het daarna wel snel.

Heb je een föhn? dan kun je het als het hangt ook nog föhnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of misschien ken je iemand met een droger?

(that's were friends are for)

Toegevoegd na 15 minuten:
woon je werkelijk precies onder dat ene wolkje?
http://www.buienradar.nl/

dan wordt het al bijna droog en meer regen is er eventjes niet op komst :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over de deur of over stoelen hangen, zorgen voor enige ventilatie.

Als je echt haast hebt kun je met kacheltjes, een haarfohn, strijkbouten, etc aan de slag, maar uithangen (en af en toe "wapperen"), dan is het echt met 12 uur wel droog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar de buren??

Toegevoegd na 59 seconden:
Of een reserve(die heb ik dus voor dit soort buien:)) er op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze gaan strijken dan zijn ze al een stuk droger. Dan uithangen eventueel nog een föhn gebruiken of op een radiator leggen en droog is je dekbedovertrek.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon buiten aan de waslijn hangen. Het regent niet non stop en het krijgt tussen de buien door prima kans om droog te wapperen, je moet er gewoon even op letten.

Tja, tenzij je in een industriegebied woont dan kan ik me wel voorstellen dat je die neerslag niet op je lakens wilt. Niet milleuvriendelijk maar dan voor je eigen gezondheid lekker over de verwarming hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de open haard leggen,dat heb je toen ook gedaan zei je toen je zo verregend thuis kwam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ben k er in me pyama zelf voor gaan liggen:) maar geen slecht idee plusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beantwoord de kiwi vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lachen met jou joh,kzie geen kiwi haha x