Waar kan ik doorgeslagen stoppen inleveren?

Mijn ouders hebben nog een 'ouderwetse' stoppenkast met stoppen, inmiddels hebben we de oude, doorgeslagen, stoppen een beetje opgespaard en vragen we ons af: waar kunnen we die eigenlijk inleveren? Ik neem aan dat ze niet gewoon bij het afval mogen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
13.2K

Het beste antwoord

Stoppen kunnen gewoon bij het restafval.
http://www.rd4.nl/afvalscheidingswijzer
bamibal
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sjonge, dat had ik echt niet verwacht, ik dacht dat het onder batterijen of lampen zou vallen. Bedankt!