Heeft het zin een nageïsoleerde woning te impregneren?

De voor- en zijgevel van onze woning is opnieuw gevoegd. In 2012 is de woning in zijn geheel nageisoleerd. Heeft het zin om de voor- en zijgevel te impregneren? Ons huis heeft verder geen last van vocht of schimmel aan de wanden.

7 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ja, het heeft zin om een nageïsoleerde woning te impregneren. Het impregneren van een woning voorkomt dat vocht in de muren trekt en schimmelvorming veroorzaakt. Het impregneren van een woning is een goede manier om de levensduur van de woning te verlengen.
Bronnen:
4 maanden geleden