bestaan deze matten ook in het "groot" (in tapijtvorm dus)?

ik zoek nog steeds een oplossing voor het probleem dat mijn katten in mijn dolomiet poepen. nu dacht ik aan een rote rubberen mat. Bij studioditte is dit te zien, maar niet te koop.
Bestaan dergelijke uitgesneden matten ook in het groot, bv. in stukken van 1x1 of een tapijt van bv. 2x3?

Picture for question
7 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ja, de matten zijn ook verkrijgbaar in tapijtvorm. U kunt deze matten bestellen bij verschillende winkels.
Bronnen:
5 maanden geleden