Wat zijn deze kevertjes?

Ze zitten aan één kant van al de huizen in onze straat.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Het zijn beiden larven van het Lieveheersbeestje, de bovenste bezig aan het verpoppen.
Z512099
7 jaar geleden
Grappig deze vraag na http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/tuin/vraag/591700/insect
Dit is namelijk de pop van een lieveheersbeestje, het stadium tussen larve en volwassen kevertje!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, de tweede foto was net nog niet zichtbaar. Dat is dus nog een larve.
Amadea