Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik witte fietslampjes kopen?

Ik bedoel dan niet online, maar gewoon in een winkel. En echt alleen witte, dus niet een duo-pak rood en wit. Het soort lampjes dat je op je stuur klikt enz.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
917
Amadea
8 jaar geleden
Wat zou je denken van een fietsenwinkel?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Briljant! Alleen, helaas, in de winkel waar ik was alleen duopakken. Maar inderdaad, ik kan meer fietsenwinkels proberen.
Amadea
8 jaar geleden
Deze bijvoorbeeld: https://www.sport44.com/knog-toad.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja prima lampje lijkt mij. Maar dit is toch weer een online winkel. Ik zoek een offline winkel, gewoon een winkelpandwinkel. Maar evengoed bedankt voor het zoeken.
Amadea
8 jaar geleden
Dat had ik in de vraag al gelezen, ja. Maar ik bedoel dat ze zulke in fietsenwinkels verkopen. Die goedkope dingetjes zijn altijd in sets van 1 voor en 1 achter. Maar voor zo'n betere die veel langer meegaat moet je in een fietsenwinkel zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goed nieuws: vanmiddag deed ik boodschappen bij de Coöp, en aan het eind van het koekjesvak bleek een rek met fietsaccessoires te zijn. Tot mijn verrassing hingen daarbij losse LED voor- en achterlampjes van Simson. Behalve bij Coöp zijn die vast ook bij andere supermarktketens te koop!
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! Super dat je er nog steeds aan dacht.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding