Waar kan ik witte fietslampjes kopen?

Ik bedoel dan niet online, maar gewoon in een winkel. En echt alleen witte, dus niet een duo-pak rood en wit. Het soort lampjes dat je op je stuur klikt enz.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
Amadea
8 jaar geleden
Wat zou je denken van een fietsenwinkel?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Briljant! Alleen, helaas, in de winkel waar ik was alleen duopakken. Maar inderdaad, ik kan meer fietsenwinkels proberen.
Amadea
8 jaar geleden
Deze bijvoorbeeld: https://www.sport44.com/knog-toad.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja prima lampje lijkt mij. Maar dit is toch weer een online winkel. Ik zoek een offline winkel, gewoon een winkelpandwinkel. Maar evengoed bedankt voor het zoeken.
Amadea
8 jaar geleden
Dat had ik in de vraag al gelezen, ja. Maar ik bedoel dat ze zulke in fietsenwinkels verkopen. Die goedkope dingetjes zijn altijd in sets van 1 voor en 1 achter. Maar voor zo'n betere die veel langer meegaat moet je in een fietsenwinkel zijn.

Het beste antwoord

Goed nieuws: vanmiddag deed ik boodschappen bij de Coöp, en aan het eind van het koekjesvak bleek een rek met fietsaccessoires te zijn. Tot mijn verrassing hingen daarbij losse LED voor- en achterlampjes van Simson. Behalve bij Coöp zijn die vast ook bij andere supermarktketens te koop!
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! Super dat je er nog steeds aan dacht.