hoeveel tinten kan blondeer je haar oplichten?

Ik heb lichtbruin haar...als ik t middenblond-lichtblond zou willen krijgen welke haarverf moet ik dan gebruiken die niet duurder is dan €10. En hoeveel tinten lichter wordt je haar van blondeer? Wordt t niet geel, oranje of groen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Goed nieuws: als je je haar verft wordt het vanzelf lichter. Ik heb vorig jaar (kerst 2014) voor de eerste keer mijn haar geverfd met een doosje van de voordeeldrogist (8,95) in exact dezelfde kleur als mijn eigen kleur (donkerbruin) om de grijze haren te bedekken. Het was heel goed gelukt, de grijze haren waren weg, en ik had mijn eigen haarkleur weer terug. Echter in de afgelopen maanden (zomer) werd mijn haar steeds lichter. Tegen dat het oktober was zag je het verschil duidelijk: de bovenste rand uitgroei was donkerbruin met grijs erin, de onderste helft was donkerblond geworden. Dus je bent wel verplicht te blijven verven als je geen uitgroei wilt zien. Ik had trouwens aan een halve portie genoeg voor schouderlang haar. Dus kon twee keer verven voor 9 euro. Welk merk het beste is weet ik niet, volgens mij maakt het niet vele uit. Bij de kapper zou verven mij 55 euro kosten. En ze zei dat het dan ook vanzelf lichter zou kleuren, daar was niets aan te doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100