waar kan ik dit laminaat kopen?

Ik ben echt diep onder de indruk van dit laminaat. Graag zou ik willen weten waar ik deze cognac bruin achtige hoogglans laminaat kan bestellen.

Jullie hulp zou heel fijn zijn, echter aan alternatieven heb ik niet zo veel het moet echt dit zijn.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Wat je op de afbeelding ziet is onmiskenbaar hoogglans Kambala parket. Je voorbeeld komt uit de kunstwerken van An Kun.
http://www.kunstbroeders.com/portfolio/kun-1968-china/ 2e van rechts.

Kambala is in laminaatvorm te koop bij de meeste laminaat leveranciers. Voor de prijs en kwaliteit zul je zelf je keuze moeten maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Nee hoor, het is geen vloer van An Kun. De door mij aangereikte foto heeft een link met die kunstenaar omdat daar een schilderij van hem op de muur hangt. Op de foto van vraagsteller staat dat schilderij niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zeg per definitie ook niet dat het een vloer van An Kun is maar dat de afbeelding van vraagsteller uit de door mij aangegeven link komt.(google image)
Voor de rest boeit mij dat dan ook niet. Gaat per slot van rekening om het laminaat waarbij ik aangeef dat het in tegenstelling tot jouw antwoord om Kambala gaat.

Andere antwoorden (1)

Hier is die kamer groter in beeld te zien: http://www.kunstbroeders.com/wp-content/gallery/an-kun/ankun2.jpeg maar ik kan helaas niet vinden waar dit gebouw staat. Dus exact hetzelfde laminaat, dat wordt moeilijk.

Zeker is in elk geval dat het glanzend Merbau laminaat is. Hier is een matte versie daarvan te koop: http://planck.nl/vloer/merbau-3/ en dat is waarschijnlijk Quickstep Eligna Merbau.
Amadea