Herkent u deze plant?

Ik verhuis, mijn plant is geen plant meer en ik zou graag een stekje menemen naar mijn nieuwe woning, hoe doe ik dat best. Moet ik dat in water stoppen of?

Toegevoegd na 4 uur:
maart, april groeien er witte bloemetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk land woon je en welke kleur zijn de bloemen?
wanneer bloeien ze?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben dit ook thuis..!ik ga later naar mijn moeder vragen hoe die noemt..nu is ze nie thuis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus is het antwoord BE ?
En dat is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
België
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dacht even aan een middelandse zee plant.
Ik zou het niet weten wat het wel is, er zijn in Nederland tien duizenden soorten struiken en bomen.
Vaak weet ik het wel, maar nu niet.

Het beste antwoord

deze plant heet "SPIRAEA"

Als je deze wilt mee verhuizen kan je er vast wel een stuk van af doen aan de wortel. Anders snij je er nu een paar takken van, steek die bijna helemaal in de grond op een plaats NIET in de zon en NIET laten uitdrogen. Normaal heb je tegen september / oktober worteljes en kan je die verplanten op de definitieve plaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt proberen een takje van je plant in stekpoeder te dippen en dan hopen dat er wortels aan groeien