Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Van Lier schoenen met leren zool waarvan de stiksels beginnen te slijten. Moeten deze dan direct naar de schoenmaker?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zeker laten repareren ; goed schoeisel is het waard , daar doe je jaren mee want het is geen rotzooi maar kwaliteit!

Wel is het beter eerst terug naar de verkopende winkel, informeren hoe en wat, maar bovenal : een goede schoenenwinkel heeft vaak een EIGEN schoenmaker en waar moet je naartoe... inderdaad niet naar een hakkenbar, maar naar een goede schoenmakerij!

Antwoord
Doen dus: laten maken bij een ECHTE schoenmaker en dat hoeft niet à la minute , maar het is zaterdag, boodschappendag dus... ik zou er maar even langs gaan. ;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zou ik wel doen. Goede schoenen zoals Van Lier ze maakt zijn goed onderhoud waard. De schoenmaker kan gemakkelijk zien of er al meteen iets moet gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+, Als ze nog niet zo oud zijn, eerst terug naar de winkel en vragen of zij een oplossing hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad, ook op dat gebied heeft Van Lier een naam hoog te houden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding