Mijn vochtvreter geeft geel water en het zakje is een beetje rood is dit normaal?

Ik heb een vochtvreter van de action, er staan er 2 in mijn woonkamer. Toen ik het water eruit wilde haalde zag ik bij 1 van de vochtvreters dat er geel water in het bakje zat. Dit was niet zo met de andere vreter. Is dit normaal? of moet ik hem gewoon vervangen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk schimmel dat je ergens anders met de vochtvreter probeert te voorkomen. Gauw weg ermee.