Hoe verwijder ik deze vlek op mijn inductieplaat?

Wij hebben deze inductieplaat nieuw en bij het eerste gebruik spatte er een vet-vlek op. De plaat was nog redelijk warm waarop ik er heel snel met een microvezeldoek overheen ging, dit had deze vlek als resultaat en nu krijg ik het er niet uit. Heb het geprobeerd met een spons en dreft e.d maar ik krijg het er niet uit. Kan iemand mij helpen? Dit was de eerste keer dat ik de plaat heb gebruikt :(

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Het beste antwoord

Na het koken schoonmaken met een vochtige doek en dan reinigen met reinigingsmiddel voor keramische en inductie kookplaten. Bv cerafix vam mr musscle
Wij gebruiken al jaren een inductiekookplaat en de vlekken hebben geen kans gehad want het vuil brandt niet in op de plaat door de relatieve lage temperatuur van de plaat.