Hoe krijg ik die groene algaanslag weg uit het waterreservoir van mijn koffiezetapparaat?

In het plastic waterreservoir van mijn koffiezetapparaat zit een lastig deels afgedekt hoekje waar ik met de afwasborstel, een rager etc. niet bij kan komen, waardoor ik de inmiddels daar ontstane groene algaanslag niet kan verwijderen.
Hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
48.2K
ronron1212
8 jaar geleden
Gewoon laten weken in een bak water
Ivana
8 jaar geleden
Er bestaan tuitenragers voor babyflessen, die komen in vrijwel elke hoek.

Antwoorden (2)

Als het echt alg-aanslag is, dan met schoonmaakazijn. Insprayen, in laten weken en daarna goed uitspoelen. Een klein beetje hulp met een oude tandenborstel o.i.d. vergemakkelijkt het een en ander.
jc54
8 jaar geleden
Niet. Als het inderdaad algaanslag is helpt alleen zeer grondig borstelen en dat is, als ik je vraag goed lees, niet mogelijk.