Heb je liever slingers of ballonnen op een verjaardagsfeest?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het is een OF vraag dus ik geef het antwoord ballonnen die zijn grappig

Voor een kinderverjaardag: beiden. Voor mezelf: geen!

Eigenlijk helemaal niets. Ook een groot feest is niets voor mij, gewoon familie en goede vrienden zijn op de dag dat ik jarig ben van harte welkom.

Niets van dit alles. Een brief, en kaartje, een smsje en we zijn heel gelukkig. En een zelfgebakken taart.

Liver een grote taart (met of zonder iemand erin ;)) Maar als ik tussen die twee moet kiezen dan vind ik slingers wel feestelijker dan balonnen.

Geen van beide... Dit soort poespas is aan mij niet besteed... Ik kom de ellende van troep die het geeft met regelmaat tegen binnen mijn bedrijf...

Ballonnen geven altijd zo'n troep achteraf, en slingers zijn wel feestvreugdeverhogend.

Ha, die Markje; Op mijn leeftijd (47) heb je meestal geen behoefte aan slingers of ballonnen meer, maar vaak wel aan leuke verjaardagsvisite.

Allebei natuurlijk!!!!!!

slingers, vind het opblazen van ballonnen te veel werk!

ballonnen, definetely!

Ik heb liever geld ;-)

Allebei, en confetti en een levensgrote taart en een wild feest erbij. Maar goed, op de bank zitten met mn moeder en schoonmoeder is ook wel leuk, i guess. *zucht*

hmm, lastig! slingers vullen de kamer meer, maar met balonnen kan je mensen slaan, en er gezichten op tekenen :) ik kies dus maar gewoon voor beide