Heb je liever slingers of ballonnen op een verjaardagsfeest?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

het is een OF vraag dus ik geef het antwoord ballonnen die zijn grappig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Voor een kinderverjaardag: beiden.
Voor mezelf: geen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk helemaal niets. Ook een groot feest is niets voor mij, gewoon familie en goede vrienden zijn op de dag dat ik jarig ben van harte welkom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets van dit alles. Een brief, en kaartje, een smsje en we zijn heel gelukkig. En een zelfgebakken taart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Liver een grote taart (met of zonder iemand erin ;)) Maar als ik tussen die twee moet kiezen dan vind ik slingers wel feestelijker dan balonnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen van beide...

Dit soort poespas is aan mij niet besteed...

Ik kom de ellende van troep die het geeft met regelmaat tegen binnen mijn bedrijf...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ballonnen geven altijd zo'n troep achteraf, en slingers zijn wel feestvreugdeverhogend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pffff. Pfffff.. Pfffffff... Pfff - PANG!
Ha, die Markje;

Op mijn leeftijd (47) heb je meestal geen behoefte aan slingers of ballonnen meer, maar vaak wel aan leuke verjaardagsvisite.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allebei natuurlijk!!!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
slingers, vind het opblazen van ballonnen te veel werk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ballonnen, definetely!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb liever geld ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allebei, en confetti en een levensgrote taart en een wild feest erbij. Maar goed, op de bank zitten met mn moeder en schoonmoeder is ook wel leuk, i guess. *zucht*
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hmm, lastig!
slingers vullen de kamer meer, maar met balonnen kan je mensen slaan, en er gezichten op tekenen :)
ik kies dus maar gewoon voor beide