Bestaat er een app die mij laat zien waar ik het best kan gaan wonen op basis van plaatsen van vrienden, fam. werk etc?

Ik heb vrienden wonen in Utrecht, Zwolle, Dieren en mijn werk in Amersfoort. Verder zijn er nog een aantal plaatsen die belangrijk voor mij zijn. Ik heb niet echt een idee waar ik goed aan doe. is er een app of website waar ik al deze plaatsen kan invullen en waar dan een uitkomst is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je daar een antwoord op wilt kun je dat eenvoudig in excel uitrekenen. | enkele reis | per jaar doel | woonplaats |destinatie |afstand km | reistijd min | #reizen | km | reistijd uur werk | Utrecht | Amersfoort| 30 | 45 | 225 | 13.500| 338 vrienden| Utrecht | Utrecht | 5 | 10 | 104 | 1.040 | 35 vrienden | Utrecht | Dieren | 85 | 75 | 26 | 4.420 | 65 -------------------- + 12.910 | 296 km per jaar = reisafstand * aantal reizen per jaar * 2 (2x = retourtje) reistijd per jaar = (reistijd * aantal reizen per jaar *2) / 60 (60 minuten per uur) herhaal deze berekening door andere plekken als woonplaats te kiezen en je onderlinge afstanden in de tabel aan te passen en je vindt de qua reistijd en reisafstand optimale locatie. Doorgaans geeft werk de doorslag omdat het een dagelijks terugkerend fenomeen is. Toegevoegd na 8 minuten: ssorry, genoemde totalen zijn voor woonplaats Amersfoort. Voor Woonplaats Utrecht gelden deze totalen: 18.960 | 437 ;-) Jammer dat je hier niet even een spreadsheetje kunt doorgeven. Toegevoegd na 44 minuten: aannamen: je werkt 225 dagen per jaar in Amersfoort je bezoekt 104 keer per jaar vrienden (2x per week) je bezoekt 26 keer per jaar vrienden in Dieren (eens in de 2 weken) afstanden kun je inschatten met ANWB Routeplanner. reistijden zijn ingeschat. Vul hier met hulp van ANWB routeplanner iets in, maar houdt rekening met reistijden tijdens de spits (werk), die zijn al gauw gemiddeld 1,25 keer de normale reistijd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100