waarmee schilder je een aanrechtblad?

Ik wil een houtenaanrechtblad schilderen. Moet dit met 2 componentenlak? En welke soort moet ik dan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je kunt het 2 componenten lak doen maar polyurethaanlak is ook prima en makkelijker te verwerken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Is dat dan ook bestand tegen pannen die zo van het vuur komen? (Het is maar een vraag.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een pan van een gas- of keramische kookplaat zal het aanrecht ruiineren, zet er maar een inductie kookplaat in problem solved :-))