Is er iets te doen tegen een boel muggen die boven het buitenzwembad vliegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een vleermuis inhuren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leef je uit met een vliegenmepper. Of laat het zwembad leeglopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik de aqua tropica parfum die is hier speciaal voor ontwikkeld. Dankzij de reuk van die parfum kan je in en buiten je huis je muggen weg doen. Maar je kan natuurlijk ook anti mosquito geluidjes op uw telefoon doen dan gaan ze ook weggg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dewittevraag: dat helpt vooral tegen steekmuggen, de muggen die hier bedoeld worden zijn dansmuggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een klamboe die groot genoeg is om over het zwembad te hangen

Antwoorden (2)

De muggen die je nu ziet zijn totaal onschuldige dansmuggen, inmiddels zijn de eerste zwaluwen hier gearriveerd en binnenkort hebben veel insectenetende vogels weer jongen, dus lost het probleem zich van zelf op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi
met een elektrische vliegenmepper! zo heb je er ook geen last meer van:D