Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

diamant van ketting tussen/achter verwarming gevallen, wat nu?!

Ik wilde gaan douchen, en daarom deed ik mijn kettinkje voor de zekerheid af, maar toen ik dat deed gleed perongelijk het diamantje/bedeltje van de ketting... Hij is dus tussen de verwarming gekomen, of erachter, dat weet ik niet zeker, maar ik baal enorm want ik heb deze ketting van mijn vriend gekregen... Iemand raad?
Dankjewel..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de stofzuigermond een panty vastzetten met een elastiekje. Dan de diamant/bedel opzuigen en deze blijft dus op de panty zitten door de zuigkracht van de stofzuiger. Je moet wel eerst zeker weten waar de bedel ligt, dus op de knieën en met een goede zaklamp in een donkere badkamer zoeken. Deed ik ook altijd met een contactlens die op de grond was gevallen ... [in het donker met zaklamp langs de vloer schijnen, dat werkt...]

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt! Ga het proberen

Andere antwoorden (1)

zoek iemand met een dyson of soortgelijke stofzuiger..

Daar zit geen zak in en kan je met een leeg reservoir het steentje opzuigen en er weer heel makkelijk uithalen.. (ik weet natuurlijk niet in hoeverre er een stofzuigerslang tussen past..)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding