Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede site?

Ik wil op mijn huis een verdieping laten bouwen.
Nu ben ik op zoek naar een site waar je aannemers/bouwbedrijven kan vergelijken en offertes aan kan vragen. Wie weet er voor mij een betrouwbare, handige site waar je dit kunt doen.

Toegevoegd na 31 minuten:
Een directe link naar een aannemer is natuurlijk ook altijd welkom. Het gaat over de regio midden nederland.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

http://www.aannemervergelijken.nl/

Hier kun je wel wat mee denk ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werkspot.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de volgende site kom je bij aannemers terecht die in midden Nederland zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aannemers vergelijken via een site zal slecht gaan. Er bestaat van aannemers geen site zoals bellen.com of zo. Er zijn natuurlijk nog redelijk wat kleine aannemers of klussnebedrijven die nog niet op internet staan, maar wel goed werk afleveren.

Ik zou eerst bij buren, vrienden en bekenden rondvragen of zij goede ervaringen hebben met een bepaalde aannemer of klussenbedrijf. Een andere mogelijkheid is om eens in de buurt rond te gaan rijden en te kijken naar verbouwingen waar ze nu bezig zijn. Vraag dan de bewoners naar hun ervaringen met deze aannemer. Zoek dan bij voorkeur naar verbouwingen of uitbreidingen van de grootte en stijl zoals jij het ook wilt doen.

Heb je al een ontwerp van je verbouwing en heb je die laten maken door een architect of bouwkundig ontwerper? Vraag hem dan of zij goede ervaringen hebben.

Succes,

Robert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding