Hoe haal ik sodavlekken van mijn keukenkastjes?

Oven schoongemaakt met water en soda, volgende ochtend blijk ik gemorst te hebben op mijn witte kastjes, die hebben nu gelige vlekken. Help!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gele vlekken? Bij mij geeft soda witte vlekken en die haal ik gewoon met een natte doek weg.

Antwoorden (1)

Wij als meubelfabriek blijven door dit soort foutjes aan het werk.
Uitgebeten,is weinig aan te doen,zal een pot verf en een kwast aan te pas moeten
komen,zoek een kleurtje wat er bij past,of neem een laadje of zo iets mee naar
de verf winkel.
Succes
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja klopt helemaal. Hoewel caustic soda nog sterker is, is ook gewone soda een behoorlijk sterke base die etsend kan werken op verf en diverse materialen. een plus.