Is het waar dat vogels ringtones over nemen?

in het namelijk het idee dat er elke keer een telefoon gaat,[ en hij ging niet] maar we hebben bij ons heel veel vogels...en hoor ik vaak de telefoon, heeft het daar mee te maken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (5)

ja hoor, sommige vogels kunnen uitstekend imiteren.
ringtones, auto-alarm, noem maar op.

Toegevoegd na 3 uur:
vooral kauwen, spreeuwen en gaaien kunnen goed imiteren.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ja dat is geen fabel, netzo als de vogels van een soort die in de stad leven harder fluiten als hun familie in de vrije natuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is waar. Het is ook een beetje te zien welke vogel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat kunnen ze als de besten.
Zelfs de piepers van mijn vriend zijn karper hengel kunnen ze exact nadoen.

Toegevoegd na 2 minuten:
In 2008 heeft de telegraaf er een artikel over geschreven.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/1391729/__Vogels_imiteren_ringtones__.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan goed, vooral een merel kan dat, ze kunnen zelfs het mechanische geluid van een kettingzaag nadoen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1505/75b4aaf5/rare_vogel.html

Toegevoegd na 42 seconden:
De link is niet van een merel, maar wel heel bijzonder!