Waar kan je klavertjes vier plantjes kopen?

Hoi, Ik vroeg mij af waar ze van die klavertjes vier pakketjes verkopen van die kleine doosjes en of ze die nog verkopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
2K
Ivana
9 jaar geleden
Bij gespecialiseerde tuinderijen verkopen ze ze ook, maar dan niet als zaadjes maar als plantjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik zoek echt die kleine doosjes die je zegmaar als kado kan geven omdat ik die als kado wilt geven

Antwoorden (1)

Soms in een bloemenwinkel, soms in een cadeauwinkel.
Soms in een winkel zoals Dille en Kamille. Intratuin of Groenrijk kan ze ook hebben. De ellende als je dat zo noemen wilt met dat soort zaadjes, is dat je ze soms overal ziet, en als je ze echt nodig hebt zie je ze nergens, dus gewoon eens vragen in de winkels die ik noemde of in soortgelijke winkels