waar vind je nog kerstboomverlichting met figuurtjes?

Vroeger had je kerstverlichting in allerlei vormen. Ik heb er nog gekocht in de vorm van kleine Chinese lantarens, hartjes, sterretjes, rozen....
Het lichtje zat erin, en natuurlijk kon je het ook gebruiken voor na kerst.
Als ik nu in Casa, Blokker enz... loop zie ik allemaal gewone verlichting, dus zonder iets rondom heen.
Behalve als je iets koopt op batterijen, maar ik wil op netstroom omdat dat milieuvriendelijker is plus langer houdt.
Waar kan ik nog kerstboomslingers vinden met figuurtjes waar het lichtje in zit?

Toegevoegd na 1 minuut:
belangrijk is dus : op stroom NIET op batterijen (die vind je genoeg...). Ik wil ook geen oplaadbare batterijen gebruiken. gewoon op het stroomnet, eventueel met adaptor.

9 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Ik heb ze vorige week nog volop zien liggen bij de Intratuin en de Tuinland.
Bij sommige drogisten als de Kruidvat liggen ze soms ook wel, maar de grote tuinwinkels sowieso.
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
aha, daar es gaan kijken, is wel een serieuze verplaatsing. hopelijk hebben ze een webwinkel ... bedankt!
liveisgreat
9 jaar geleden
http://www.intratuin.be/binnen/kerst-2014/kerstverlichting-1
In België is alles met figuurtjes op batterijen. ik vraag me af waarom ....
Ritsuka
9 jaar geleden
wat bedoel je met verplaatsing?
Ik heb het trouwens over de Intratuin en Tuinland in Nederland, uit je vraag kon ik niet opmaken dat je in België woont.
is denk dat je ze bij de action kan krijgen daar heb ik ook lampjes gekocht een link hier
daar kun je zeker licht kopen met figuurtjes weet ik niet succes verder
http://www.action.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
bij de action zijn ze goedkoper dan bij een tuincentrum !